Львівський електробус проїхав до Кам'янця-Подільського лише з однією підзарядкою

26.11.2017 11:31   Джерело: Press-Центр
Опубліковано : Патрік Скеля

Львівський електробус Електрон Е191 взяв участь у форумі екологічного транспорту, який проходив у Кам’янець-Подільському. Для участі в цьому заході електробус відправився зі Львова до Кам’янця-Подільського своїм ходом, а це – майже 320 кілометрів. Дорогою підзарядили його тільки один раз - у Тернополі, пише - Press-Центр.

Читайте також

Львів придбає в "Електрону" перші взірці автобусів середньої пасажиромісткості

Він вже два роки курсує на тролейбусному маршруті №9. Електробус набагато маневреніший та економічний, аніж звичайний транспорт.

- Заправити автобус соляркою коштує 1200 гривень, а тут гривень 200 за електроенергію виходить, на дві зміни вистачає, з 6:00 до 20-ї години я їжджу, - каже водій Володимир Гусар. За його словами, без підзарядки електробус львівського підприємства може проїхали 360 кілометрів по трасі та 250 - по місту.

Це наразі єдиний електробус, який курсує вулицями Львова. Частина пасажирів теж вже оцінили переваги.

- Набагато комфортніше, тихіше, різниця є,- розповідає львів’янка Ірина.

- Здивувався, що він курсує, думаю, це добре, а ще краще, якби через півроку таких було б вже 10, але, на жаль, він такий один, - додає Микола.

Електробус сконструювали на львівському підприємстві «Корпорація Електрон». На виробництві певні, що можуть зробити і потужніший, розробки є, але потрібні замовлення.

- На даху встановлена спеціальна система управління зарядом батареї, яка керує здатністю батареї віддавати енергію в рух, ми цю систему удосконалили, бо це наша власна розробка, - розповідає начальник виробництва Михайло Скольський. - Якщо буде наступний електробус, він буде більш потужніший і буде мати можливість їхати далі.

Позаштатний радник міського голови з транспортних питань Андрій Білий у коментарі зазначив:

- Наразі не має планів закуповувати електробуси, тому що в міських умовах вони показують себе не дуже добре, а тим більше, в них є один недолік суттєвий - взимку акумуляторна батарея втрачає свої властивості, і електробус може проїхати вдвічі менше, ніж влітку.

Ціна одного вітчизняного електробуса орієнтовно 350 тисяч євро.


Хочете повідомити нам свою новину? Пишіть на електронну адресу lvnews.org.ua@gmail.com. Слідкуйте за нашими новинами в Твіттер і долучайтеся до нашої групи і сторінки у Фейсбук.
Джерело: Press-Центр