Львівський електробус Електрон Е191 взяв участь у форумі екологічного транспорту, який проходив у Кам’янець-Подільському. Для участі в цьому заході електробус відправився зі Львова до Кам’янця-Подільського своїм ходом, а це – майже 320 кілометрів. Дорогою підзарядили його тільки один раз – у Тернополі, пише – Press-Центр.
Читайте також
Перегляньте також:
- Ліцензоване кодування від алкогольної залежності у Львові: ціна без прихованих доплат
- Львівська міськрада знову програла суд з власниками “Язикатої тещі” біля Гарнізонного храму
Він вже два роки курсує на тролейбусному маршруті №9. Електробус набагато маневреніший та економічний, аніж звичайний транспорт.
– Заправити автобус соляркою коштує 1200 гривень, а тут гривень 200 за електроенергію виходить, на дві зміни вистачає, з 6:00 до 20-ї години я їжджу, – каже водій Володимир Гусар. За його словами, без підзарядки електробус львівського підприємства може проїхали 360 кілометрів по трасі та 250 – по місту.
Це наразі єдиний електробус, який курсує вулицями Львова. Частина пасажирів теж вже оцінили переваги.
– Набагато комфортніше, тихіше, різниця є,- розповідає львів’янка Ірина.
– Здивувався, що він курсує, думаю, це добре, а ще краще, якби через півроку таких було б вже 10, але, на жаль, він такий один, – додає Микола.
Електробус сконструювали на львівському підприємстві «Корпорація Електрон». На виробництві певні, що можуть зробити і потужніший, розробки є, але потрібні замовлення.
– На даху встановлена спеціальна система управління зарядом батареї, яка керує здатністю батареї віддавати енергію в рух, ми цю систему удосконалили, бо це наша власна розробка, – розповідає начальник виробництва Михайло Скольський. – Якщо буде наступний електробус, він буде більш потужніший і буде мати можливість їхати далі.
Позаштатний радник міського голови з транспортних питань Андрій Білий у коментарі зазначив:
– Наразі не має планів закуповувати електробуси, тому що в міських умовах вони показують себе не дуже добре, а тим більше, в них є один недолік суттєвий – взимку акумуляторна батарея втрачає свої властивості, і електробус може проїхати вдвічі менше, ніж влітку.
Ціна одного вітчизняного електробуса орієнтовно 350 тисяч євро.