Жовті носи та хвости і заклеєні вікна: львівські трамваї брендуватимуть по-новому
Опубліковано : Патрік Скеля
Рекламу на львівському громадському транспорті відтепер продаватимуть через систему Prozorro. Стартує нововведення з міських трамваїв, аукціон на рекламу в яких відбудеться 15 січня. Про це в середу, 10 січня, розповіли на прес-конференції у Львівській міськраді, пише - Львівський портал.
За словами речника ЛКП «Львівелектротранс» Івана Бондаря, через аукціон планують продати рекламу у 89 львівських трамваях.
«На платформі «Prozorro. Продажі» є 89 трамваїв – всі вони погруповані по певних лотах. Є ціна – вона стартує від 7 тисячі гривень. Передбачено три формати орендування трамваїв: частковий формат, де буде забрендовано лише борти; середній формат, де можна буде забрендувати борти разом з вікнами; повне орендування», – розповів він.
До сьогодні реклама у львівських трамваях вартувала 35000 грн на місяць, тролейбуси донедавна рекламою можна було обклеїти за 2500 грн, сьогодні – за 3500.
Як наголосив заступник міського голови з транспортних питань Андрій Білий, брендувати у місті будуть лише старі трамваї, нові «Електрони» та реконструйований електротранспорт залишаться без рекламних площ.
«Ми визначили декілька можливостей розміщення реклами, по суті ми будемо зменшувати площу розміщення і збільшувати вартість. Новий формат розміщення передбачає, що з передньої та тильної частин трамвай буде виглядати однаково – це стандартний жовтий колір. Як швидко ми до нього прийдемо – будемо бачити. Бо є в нас червоні, білі, сині також трамваї,. Спочатку ми дійдемо до стандартного кольору трамваю, а далі будемо його перемальовувати. На нових трамваях не планується жодної реклами. Модернізовані трамваї також поки не плануються під рекламу, – пояснив він.
Аукціон на оренду зовнішніх площі трамваїв стартував 5 січня, переможців оголосять 15-го. За словами Андрія Білого, серед лотів є великі – кілька десятків трамваїв, які сформовані для постійних партнерів «Львівелектротрансу», які і до сьогодні орендували ці площі транспорту.
«Є також лоти по 3-5 трамваїв,де невеликі підприємства можуть собі їх викупити. Для нових учасників передбачається передоплата», – додав він.
Після трамваїв через аукціон продадуть рекламу у тролейбусах міста – тут з ціною ще не визначились, але вона буде нижчою, ніж у трамваях через менший попит.
Джерело: Львівський портал