Борг Львівської міськради автобусному заводу викупила компанія з управління активами

26.01.2018 19:59   Джерело: Щоденний Львів
Опубліковано : Патрік Скеля

Андрій Садовий заявив на зустрічі з громадськістю, активістами, воїнами АТО, колишніми працівниками ЛАЗу, працівниками ЛК «АТП-1»: «На сьогоднішній день є оцей борг міста перед автобусним заводом. Цей борг викупила компанія з управління активами», пише - Щоденний Львів.

Читайте також

Львову заборгували понад 26 мільйонів орендної плати
«Мрія» буде жити: Міжнародна фінансова корпорація (IFC) погодилася реструктурувати борг Агрохолдингу

У прес-службі Львівської міськради повідомили у середу, 24 січня: «Розпочалась зустріч міського голови Львова Андрія Садового з громадськістю, активістами, воїнами АТО, колишніми працівниками ЛАЗу, працівниками ЛК «АТП-1» щодо врегулювання ситуації із заборгованістю міста за автобуси, які були придбані у ЛАЗу в 2010 році. Мер доповів присутнім про стан справ та наголосив, що місто зобов’язало компанію з управління активами, яка викупила борги ЛАЗу, виплатити заборгованість із заробітної плати перед працівниками ЛАЗу, а також погасити борги підприємства перед теплопостачальними та водопостачальними підприємствами міста».

Міський голова, зокрема, зазначив: «У нас сьогодні нетипова зустріч, тому що ми потребуємо мудрої поради в ситуації, яка є дуже непроста. І хочемо почути вашу думку, як нам бути. Коли ми готувались до проведення Євро-2012, і стояло питання, де ми маємо купити автобуси, то однозначно не було інших думок – давайте будемо купувати в автобусного заводу. І ми підписали з ними угоду. Але в той самий час почали лунати з інших міст такі слова, що «ми гроші платимо, а нам автобуси-тролейбуси не дають». І ми отримали від автобусного заводу в 2010 році автобуси, але вирішили почекати з оплатою за них».

Андрій Садовий також розповів: «Негативних сигналів з інших міст було багато. Ми – єдине місто, яке взяло автобуси, а кошти не заплатило. У всіх інших вийшло навпаки – заплатили, але не отримали. Ми тут неодноразово ініціювали листи і звернення до президентів, прем’єр-міністрів, голів Верховної ради щодо націоналізації автобусного заводу. Тому що в мене є глибоке переконання, коли держава прийняла рішення його продати – це була велика афера. Ця афера була підкріплена і рішенням Верховного суду, який визнав приватизацію автобусного заводу незаконною. Але, на превеликий жаль, так ніхто цей завод і не вернув у власність держави чи громади. І він в тому стані, який ви бачите, нині є».

Міський голова також повідомив: «Розуміючи, що тут діла не буде, ми активно свого часу почали працювати з «Електроном». На наше замовлення вони випустили перший трамвай, перший тролейбус, перший автобус, перший електробус. Тож фактично всю лінійку «Електрон» зараз має. Ми в них купуємо, створюємо нові робочі місця, відкриваємо нові можливості для виробництва. І це є дуже вигідно для міста».

Андрій Садовий також зауважив: «Але є один великий мінус. Власники автобусного заводу звернулись в суд, і суд, пройшовши всі горнила, прийняв рішення, що місто має заплатити 25 мільйонів гривень, які ми винні за автобуси, що брали у 2010 році. На сьогоднішній день вже є виконавче провадження, є накладений арешт на всі автобуси АТП-1, не тільки ті, які ми купили, а всі – на 140 машин, сім машин вже арештовано на штрафмайданчику. На АТП-1 працює 410 людей і всі ці люди є сьогодні під питанням, бо якщо ці всі автобуси арештують, вони можуть залишитись без роботи. До того ж велика частина транспортного сполучення міста буде паралізована».

Міський голова також зазначив: «Як бути в тій ситуації? Звичайно, що ті кошти треба якось питання врегулювати і кошти треба віддати. Але є небезпека, щоб ті кошти не потрапили у погані руки. Виявляється є борг за зарплату тим людям, які працювали на ЛАЗі. І я переживаю, щоб наше бажання вирішити питання не привело до того, що якісь політики будуть говорити, що Львів заплатив гроші, а вони потрапили на якісь рахунки. Наші аргументи –  добре, але ми можемо зупинити роботу АТП-1 і 410 людей буде без роботи. Як вийти з тої ситуації?».

Андрій Садовий також повідомив: «На сьогоднішній день є оцей борг міста перед автобусним заводом. Цей борг викупила компанія з управління активами. І ця компанія погодилась, що готова зробити певний дисконт п’ять мільйонів гривень, щоб місто менше заплатило, і вони готові виплатити кошти, які зафіксовані як борг, тим людям, які на ЛАЗі працювали, і мають заборгованість з заробітної плати. Також вони погодились вернути кошти нашим комунальним підприємствам. Бо і тепло і вода свого часу подавались на ЛАЗ і є борги, то їх теж погодились погасити. Нам треба вирішити, що робити у цій ситуації і вийти з неї».

Міський голова також пояснив: «Кошти ми не платити, бо не було. Більше 150 мільйонів гривень держава нам винна за ті дороги, які ми робили тоді. Баланс дуже негативний. Інше питання – що зараз робити працівникам АТП-1? Як їм бути? Навіть ті кошти ми мусимо заплатити. Можна перерахувати на рахунок, виконавча служба їх забере, зарплату, не можу гарантувати, що людям заплатять, за воду і тепло теж борг не повернуть».

Про це повідомили сьогодні, 24 січня, в прес-службі Львівської міськради.


Хочете повідомити нам свою новину? Пишіть на електронну адресу lvnews.org.ua@gmail.com. Слідкуйте за нашими новинами в Твіттер і долучайтеся до нашої групи і сторінки у Фейсбук.
Джерело: Щоденний Львів