Львівщина отримала новий логотип регіону за 134,5 тис. грн
Опубліковано : Патрік Скеля
У понеділок, 28 січня, у Львівській ОДА презентували новий брендбук Львівської області, який складається з логотипу та слогану «Люди дії». Вартість створення брендбуку становила 134,5 тис. грн (майже 5 000 доларів). Про це інформує - «Львів - місто натхнення» з посиланням на Zaxid.net.
«Завершився важливий етап роботи, і ми презентуємо новий дизайн брендбуку Львівської області. До розробки цього брендбуку поставились особливо ретельно, заклавши в основи нашу ідентичність з часів Галицько-Волинського князівства. Але в центрі всього, беззаперечно, є люди, які живуть на Львівщині і рухають її розвиток вперед. Ці люди цілеспрямовані, впевнені та професійні, тобто, люди дії», — розповів директор департаменту міжнародного співробітництва Роман Шепеляк.
Логотип Львівщини виконаний у жовтому кольорі, на ньому також нанесене слово «Львівщина». За словами керівниці прес-служби ЛОДА Ольги Матейчик, всередині жовтого кола зображений лев.
В опублікованому на сайті ЛОДА прес-релізі зазначається, що основною метою створення брендбуку є «формування і підтримка позитивного сприйняття регіону серед мешканців регіону та іноземних туристів і партнерів».
За задумом, у логотипі має бути зображення лева, але в мережі пишуть, що читається символ не одразу:
Багато львів’ян, на перший погляд, критикують роботу не лише за її нечитабельність, але й за вартість. Проте, за словами львівського дизайнера Романа Сулика, ця вартість відповідає зробленій роботі.
«Творча робота не оцінюється в годинах», додають інші :
«Над проектом працював не один Володимир Блажівський, а ціла команда дизайнерів, роботу яких знову ж таки потрібно оплачувати» :
Тендер на розробку брендбуку ЛОДА оголосила ще наприкінці 2017 року. Його вартість становила 150 тис. грн. На аукціон подались три компанії, що запропонували ціну за роботу від 108 до 135 тис. грн.
Переможцем став ФОП «Блажівський Володимир Костянтинович», який запропонував виконати роботи за 134,5 тис. грн. Договір з переможцем підписали 28 листопада 2017 року. Це був другий тендер на оновлення логотипу Львівщині. Перший мав відбутись у липні 2017 року, проте тоді торги не відбулись.
Володимир Блажівський працює керівником дизайн-школи Projector.Lviv, де викладає курси айдентики, веб-дизайну. Він також є засновником студії HAPPY design studio.
Ось як виглядав попередній логотип:
Довідка:
Брендбук (англ. Brand book) – офіційний документ компанії, в якому описується концепція бренду, атрибути бренду, цільова аудиторія, позиціонування компанії та інші дані, якими керується відділ маркетингу та керівники бізнесу для побудови комунікації зі споживачами та розвитку компанії в цілому.
Брендбук – це опис основних елементів ідентичності і атрибутів бренду (суть, позиція, місія, цінності, індивідуальність). Завданням цього документа є систематизація всіх ідеологічних елементів бренду, створення комплексної сформованої картини бренду, а також докладних рекомендацій щодо його використання з метою формування цілісного сприйняття бренду споживачами.
У брендбуці описуються канали та методи звернення до цільової аудиторії, а також способи використання бренду в різних комунікаціях.
Джерело: «Львів - місто натхнення»