У Львові із 13 січня пільговики не зможуть їздити у транспорті без е-квитка
Опубліковано : Львівський Новинар
Їм потрібно буде мати пільгову транспортну картку «Леокарт» та завалідувати її. Лише тоді людина матиме право пільгового проїзду.
Із 13 січня 2022 року пільговики у громадському транспорті Львова не матимуть можливості їздити за пенсійними посвідченнями. Їм потрібно буде мати картку «Леокарт» та завалідувати її. Лише тоді людина матиме право пільгового проїзду.
Про це у матеріалі «День Х. Коли у Львові запрацює е-квиток та чому не з 13 січня» повідомив керівник департаменту міської мобільності та вуличної мережі ЛМР Олег Забарило, пише Кулемет з посиланням на Твоє місто.
«На першому етапі плануємо видати усім пільговикам, які до нас звернулися, персоналізовані картки «Леокарт» до 13 січня. Так пільговики матимуть можливість валідуватися і право на безоплатний проїзд, маючи ту картку. Впродовж останніх місяців була інформаційна компанія, щоби зібрати документи від пільговиків. Є 27 пунтків прийому документів, 17 пунктів видачі документів, зібрано 110-120 тисяч документів. На сьогодні картки друкують. Для 10 тисяч вже видали, а по факту маємо роздруковано дещо більше», – каже він.
Тобто з 13 січня е-квитком зможуть користуватися пільговики та запустять перші тестові групи для безготівкової оплати. Повний перелік локацій, де у Львові можна оформити пільгові транспортні картки, дивіться тут.
До цього часу всім пільговикам, які звернулися, мають видати картки, водночас у міськраді розуміють, що того ж дня розпочнеться ажіотаж і ті, хто відтягував до останнього, буде звертатись. Важливо, що у перший тиждень нікого не штрафуватимуть. Людям будуть пояснювати, що все змінюється і потрібно звернутися за оформленням транспортної картки.
«Ми створили всі можливості, щоби люди отримували картки. Але ті 27 точок за потреби доповнимо», – додає він.
Нагадаємо, що з 13 січня 2022 року у Львівській ОТГ мав би запрацювати електронний квиток для проїзду мешканців. Планують, що після його введення зміниться підхід до фінансування усього громадського транспорту.
Зокрема, дотації для комунальних «Львівелектротрансу» і АТП-1 мають розраховувати за показниками, які надавали ці підприємства, а суму компенсації – залежно від вартості кілометра роботи автобуса.
Окрім цього, система мала б стати прозорою – кожен пасажир має валідувати картку. Зміняться також тарифи, для мешканців мають створити застосунок та мережу з продажу карток.
Джерело: LvNews