У Садового з’явився новий радник у сфері транспорту: чого чекати?

28.12.2023 22:44   Джерело: LvNews
Опубліковано : Іванна Капустянська

З 5 грудня цього року у міського голови Львова Андрія Садового з’явився новий позаштатний радник з питань транспорту – підприємець у сфері реклами та організатор "Львівського Тижня Моди" Олександр Плащенко.

"Еспресо.Захід" розповість, хто такий Олександр Плащенко та чи очікувати зміни у транспортному керівництві міста.

Хто такий Плащенко?

На сайті ЛМР сказано, що Олександр Михайлович народився 21 березня 1979 року у Львові. Вчився у Львівській політехніці. У 1996-2001 роках вивчав спеціальність "Організація і регулювання дорожнім рухом", кваліфікація: інженер з транспорту. А з 2004-2006 роки у тій же Політехніці вивчав спеціальність "Фінанси", отримана кваліфікація: економіст.  

Плащенко веде бурхливу підприємницьку діяльність:

  • 2008 - 2015 р.р. - засновник ТзОВ "Видавничий дім Інбук";
  • 2006 – 2017р.р. - засновник ТзОВ "Рекламна агенція "Дагаз Медіа"; 
  • 2002 – 2021р.р. - директор ПП "Дизайн-студія "Інгуз"; 
  • 2013 р. - по теперішній час - співзасновник ТзОВ "ОПЕРА ЛАУНДЖ";
  • 2015 р. - по теперішній час - співзасновник ТзОВ "Я НЕ ОДИН"; 
  • 2015 р. - по теперішній час – ФОП Плащенко О.M. Основна діяльність – реклама, видавнича діяльність, поліграфічні послуги;
  • 2016 р. - по теперішній час - засновник і видавець періодичного видання S.U.I.T vision;

Стосовно громадської діяльності, то у 2020 році він був кандидатом у депутати в ЛМР від партії міського голови Львова "Самопомочі".  Але і до цього також займався суспільною роботою:

  • З 2008 року по теперішній час - організатор проекту "Львівський Тиждень Моди".
  • З 2008 року по 2018 рік - член Адміністративної ради Львівської міської громадської організації "Французький Альянс". 
  • З 2011 року по теперішній час – співзасновник Благодійного фонду "Я не один".
  • З 2018 року по теперішній час – співзасновник ГО "Фундація підтримки мистецьких ініціатив "Візія"".

Стосовно громадської діяльності, то у 2020 році він був кандидатом у депутати в ЛМР від партії міського голови Львова "Самопомочі".  Але і до цього також займався суспільною роботою:

  • З 2008 року по теперішній час - організатор проекту "Львівський Тиждень Моди".
  • З 2008 року по 2018 рік - член Адміністративної ради Львівської міської громадської організації "Французький Альянс". 
  • З 2011 року по теперішній час – співзасновник Благодійного фонду "Я не один".
  • З 2018 року по теперішній час – співзасновник ГО "Фундація підтримки мистецьких ініціатив "Візія"". 

Скандали пов’язані з Олександром Плащенко

Олександр Плащенко давній знайомим колишнього голови Київської обласної державної адміністрації Михайла Бно-Айріяна, який також родом зі Львова. У 2019 році, брат Олександра, Євген Плащенко був призначений Бно-Айріяном головним архітектором Київщини. Тоді декілька видань писали, що це призначення сталося саме через дружні зв’язки Олександр Плащенко з головою Київської облдержадміністрації.

Олександр Плащенко давній знайомим колишнього голови Київської обласної державної адміністрації Михайла Бно-Айріяна, який також родом зі Львова. У 2019 році, брат Олександра, Євген Плащенко був призначений Бно-Айріяном головним архітектором Київщини. Тоді декілька видань писали, що це призначення сталося саме через дружні зв’язки Олександр Плащенко з головою Київської облдержадміністрації.

До слова, на теперішній час брат Плащенка працює генеральним директором Директорату просторового планування територій та архітектури Міністерства розвитку громад, територій та інфраструктури України.

Цікаво, що у Facebook Олександр Плащенко свої пости формує не лише українською, але й російською мовою, зокрема, і під час повномасштабної війни.

Ще один керівник для е-квитка? Для чого призначили Олександра Плащенка радником Садового з транспорту

У міського голови Львова завжди було чимало позаштатних радників. Напевно, найпоказовіша історія трапилася з колишнім радником Садового щодо транспорту – Андрієм Білим. Влітку 2017 року він також був призначений на посаду позаштатного радника, щоб "займатися транспортною проблематикою, зокрема щодо якісної організації фінансової звітності і системності управління", мовилося на сайті ЛМР. Через рік у 2018 році його призначили заступником директора департаменту житлового господарства та інфраструктури і він поступово став головною людиною щодо розвитку транспорту і ремонту доріг в місті. Та ця історія завершилася влітку 2021 року, коли він нібито сам пішов (або його попросили). Цікаво, що в цей момент він займався фіналізацією щодо запуску е-квитка у Львові. Після цього Андрій Білий у своїй блогах почав розповідати, що нова команда неспроможна запустити е-квиток у Львові та про ряд інших проблем, зокрема, привідкриваючи внутрішню кухню управління Садового. Тобто він пішов в опозицію до мера.

Так, е-квиток у Львові досі повноцінно не запустили. Однак проривом стало те, що після двох років періоду "освіти пільговика", 11 грудня електронна форма оплати нарешті стала доступною для всіх пасажирів всього громадського транспорту міста. Та вже через день через масштабний збій у роботі мережі "Київстар", фактично розраховуватися електронною оплатою стало неможливо. Понад тиждень ЛКП "Львівавтодор" заміняв сім-карточки "Київстар" на іншого оператора. Цікаво, що така проблема сталася, зокрема, і через Андрія Білого, чия команда змінила ТЗ е-квитка, де було раніше передбачено дві сім-картки і Wi-Fi.

Та як би там не було, е-квиток, вже роками, як Дамоклів меч, висить над всіма керівниками транспорту міста. Останні два роки ним опікується директор департаменту міської мобільності та вуличної інфраструктури ЛМР Олег Забарило, який до цього займався фінансами і тому його призначили запустили систему, яка міняє фінансову філософію розрахунку між містом і перевізниками транспорту.

Та через війну та інші причини процес з розгортання АСОП у Львові ще більше затягнувся і теперішня система е-квитка, наразі, викликає багато питань і скарг у львів’ян. У кінці вересня Андрій Садовий навіть пригрозив звільнити Забарила і розпустили департамент транспорту, якщо е-квиток до кінця року не запрацює. Можливо, цим і пояснюються теперішні баги – поспішили виконати завдання.

Голова комісії транспорту, зв'язку і міської мобільності Львівської міськради Ігор Зінкевич розповів "Еспресо.Захід", що зміни керівництва щодо розгортання е-квитка у місті не змінять ситуації, а навпаки ще більше ускладнять. Адже за час його роботи ЛМР, вже змінилося три команди по е-квитку, але це не допомогло пришвидшити роботу.

"Що б там не було, але Олег Забарило зміг запустити безготівкову оплату. Зміни керівників лише затягують процес. Чесно кажучи, про нового позаштатного радника Андрія Івановича з транспорту я вперше чую. До нас на комісію цього місяця не приходив цей радник. А я думаю, що варто би було, щоб побачити наші напрацювання, запропонувати свої", - каже Ігор Зінкевич.

Тож, чи повторить новий радник Олександр Плащенко долю колишнього радника Андрія Білого в ЛМР, наразі важко сказати. Однак у 2024 році напевно, що варто чекати якихось змін у транспортному керівництві. Адже саме на середину наступного року мав би повноцінно запрацювати е-квиток, а для цього потрібно провести ще чимало роботи. До того ж, є ряд вакансії не лише на водіїв громадського транспорту, яких з війною особливо не вистачає, але й на керівні посади. Наприклад, теперішній директор ЛКП "Львівелектротранс" вже 2,5 роки має приставку в. о., після того як проти колишнього керівника Андрія Свищо поліція розпочала справу через закупівлю електроенергії для підприємства.

 

Джерело: "Еспресо.Захід"


Хочете повідомити нам свою новину? Пишіть на електронну адресу lvnews.org.ua@gmail.com. Слідкуйте за нашими новинами в Твіттер і долучайтеся до нашої групи і сторінки у Фейсбук.
Джерело: LvNews