За місяць, як повідомив керівник “Львівавтодору” Микола Власюк, львів’янам продали понад 78 тисяч загальних карток “ЛеоКарт”.
Про підсумки роботи системи за перший місяць більше дізнавалося Суспільне.
Перегляньте також:
- Ліцензоване кодування від алкогольної залежності у Львові: ціна без прихованих доплат
- Львівська міськрада знову програла суд з власниками “Язикатої тещі” біля Гарнізонного храму
Сьогодні, 11 січня, посадовці Львівської міської ради організували презентацію і показали звітність за цей період. Директор департаменту міської мобільності Олег Забарило повідомив, за місяць з використанням системи електронного квитка було здійснено більш ніж 7 мільйонів поїздок.
“Ми рахували, що сьогодні безготівка займає в районі третини всіх оплат. 30 % — це є вже безготівка. І левова частина цієї безготівки – це є “ЛеоКарт”. 13 гривень коштує. Якщо порівняти з квитком паперовим, то це 20 гривень, тобто економія на одній валідації є 7 гривень”, — каже керівник “Львівавтодору” Микола Власюк.
Голова громадської організації “Зручне місто” Юрій Тер-Арутюнян каже, чимало речей ще треба змінити і додати для зручності пасажирів.
“Ми очікували на полегшення і для водіїв зокрема, що з них знімуть ту невдячну роль касира, і водій зможе зосередитись на керуванні транспортним засобом. Можливо, вже не буде тих перегонів і конкуренції між маршрутами. Це набагато краще, ніж було. Але ми ще чекали, що буде зручність у вигляді мобільного додатку, де буде історія всіх поїздок. Так само ми чекали на безкоштовні пересадки, на оплату транспортної роботи – і досі нема чомусь цього розуміння, чого цього всього нема”, — говорить Юрій Тер-Арутюнян.
Серед основних скарг львів’ян — відсутність мобільного додатку, де можна зручно прослідкувати баланс. На запитання Суспільного, коли у Львові повністю запрацює система електронного квитка – із додатком для телефону та схемами пересадки — термінів так і не називали.
“При кожному наступному запуску кожного наступного етапу і елементу будемо також зустрічатися, говорити і обговорювати подальші терміни. Електронний квиток запущено. Він, як вже було озвучено, має досить широкий функціонал, і, відповідно, ми цей функціонал запускаємо поступово”, — пояснює Олег Забарило.
При цьому чітких термінів впровадження цих етапів ані Олег Забарило, ані Микола Власюк не оголошують.