На Львівщині близько двох тисяч споживачів, які заборгували оплату за електроенергію можуть знеструмити
Опубліковано : Іванна Капустянська
Їм уже надіслали листи-попередження.
Про це в ефірі Суспільне Спротив повідомила речниця ПрАТ "Львівобленерго" Галина Петрушка.
За її словами, нещодавно з ініціативи постачальника універсальних послуг (ТОВ "Львівенергозбут") енергетики скерували побутовим споживачам, які заборгували за електроенергію, офіційні повідомлення про відключення.
Оскільки уряд зняв мораторій на відключення побутових споживачів (населення) — боржників, які проживають на неокупованих територіях та територіях, на яких не ведуться активні бойові дії, а Львівська область, як і більшість інших областей України, не підпадає під категорії фронтових територій, Кабінет міністрів дозволив тут відключення за борги населення.
"Всі боржники отримали листи з попередженнями. Тому у них є час аби заплатити за отримані послуги, щоби не сталося цього відімкнення", — каже Галина Петрушка.
Вона наголосила, що якщо боржника вже знеструмили, то відновлення електроживлення може бути тривалим, а також потребує додаткових фінансових витрат.
"Не станеться такого, що вимкнули й відразу ж ввімкнуть. Коли ми знеструмлюємо, то формуємо рахунок за повторне під’єднання до струму. Наступного дня абонент отримує цей рахунок та сплачує борг. Після цього "Львівобленерго" має три дні на включення у місті або п’ять у селі", — зазначає речниця "Львівобленерго".
Галина Петрушка також каже, що працівники "Львівобленерго", які приходять до помешкання знеструмлювати боржників, не володіють інформацією про суму боргу, ані про можливість його реструктуризації.
"У такому випадку боржнику потрібно звернутись до постачальника універсальних послуг (ТОВ "Львівенергозбут") та з ним узгоджувати свої подальші дії щодо сплати чи реструктуризації", — говорить вона.
Джерело: LvNews