Служба екстреної допомоги отримала нове програмне забезпечення, що значно покращить роботу всіх ЛКП, районних адміністрацій, департаментів міської ради. Відтепер більш ретельно аналізуватимуть роботу міських служб і контроль надання муніципальних львів’янам, а також будуть відслідковувати як вирішуються конкретні проблеми в місті, з якими звертаються мешканці, пише – Galinfo.
Читайте також
Перегляньте також:
- Голова Сокільницької сільської ради про конфлікт щодо генплану: “Львів не має втручатися у справи інших”
- У Львові приспустять державні прапори в пам’ять про загиблих у Сумах
З метою максимально оптимізувати роботу зі зверненнями мешканців, тепер кожний підрозділ міськвиконкому, відповідно до специфіки своєї роботи, буде напрацьовувати і визначати, якою має бути градація питань щодо термінів їх вирішення, – повідомила прес-служба міського голови.
Завдяки новому програмному забезпеченню, зареєстровані звернення відразу скеровують до виконавця робіт. Особливістю сервісу є те, що сьогодні всі служби міста, які мають необхідність інформувати мешканців про певні події, можуть оперативно розміщувати інформацію на порталі 15-80. Окрім того, зателефонувати на короткий номер 1580 тепер можна не тільки зі стаціонарного телефону, а й з мобільного – безкоштовно для абонентів операторів «Vodafone» і «Лайфселл». Городяни сподіваються, що до цієї безкоштовної послуги незабаром долучать і користувачів інших мобільних операторів, зокрема популярного у місті «Київстар».