Частина ЛеоКарт, які придбали львів’яни, виявилася бракованими

15.12.2023 14:39   Джерело: LvNews
Опубліковано : Іванна Капустянська

На гарячу лінію ЛеоКарт почали надходити повідомлення про те, що користувачам не вдається завалідувати проїзд за допомогою транспортної картки.

Про це повідомляє компанія ЛеоКарт.

«Якщо ви у період з 08:00 12 грудня до 15:00 13 грудня придбали свою ЛеоКарт через кіоск “Інтерпрес” на вул. Гайдамацькій, поповнили та не вдається завалідувати проїзд — придбана транспортна картка може бути неактивованою», — йдеться у повідомленні.

Брак пов’язаний зі збоєм роботи мережі Kyivstar.

Що робити для активації картки

  • Звернутися за номером телефону гарячої лінії 0 800 303 007 та вказати номер транспортної картки, щоб перевірити, чи картка активована.
  • Якщо ЛеоКарт неактивована, користувача запишуть на прийом для активації картки. Прийом здійснюється в офісі на вулиці Коновальця, 109 виключно за попереднім записом. Графік роботи: пн-чт: із 09:00 до 17:00, у пт: із 09:00 до 16:45.
  • Перелік документів, які потрібні для активації ЛеоКарт: квитанція про сплату за ЛеоКарт та обов’язково транспортна картка. Якщо ви поповнювали баланс картки, також потрібно буде пред’явити квитанцію про поповнення.

Хочете повідомити нам свою новину? Пишіть на електронну адресу lvnews.org.ua@gmail.com. Слідкуйте за нашими новинами в Твіттер і долучайтеся до нашої групи і сторінки у Фейсбук.
Джерело: LvNews