Частина ЛеоКарт, які придбали львів’яни, виявилася бракованими
Опубліковано : Іванна Капустянська
На гарячу лінію ЛеоКарт почали надходити повідомлення про те, що користувачам не вдається завалідувати проїзд за допомогою транспортної картки.
Про це повідомляє компанія ЛеоКарт.
«Якщо ви у період з 08:00 12 грудня до 15:00 13 грудня придбали свою ЛеоКарт через кіоск “Інтерпрес” на вул. Гайдамацькій, поповнили та не вдається завалідувати проїзд — придбана транспортна картка може бути неактивованою», — йдеться у повідомленні.
Брак пов’язаний зі збоєм роботи мережі Kyivstar.
Що робити для активації картки
- Звернутися за номером телефону гарячої лінії 0 800 303 007 та вказати номер транспортної картки, щоб перевірити, чи картка активована.
- Якщо ЛеоКарт неактивована, користувача запишуть на прийом для активації картки. Прийом здійснюється в офісі на вулиці Коновальця, 109 виключно за попереднім записом. Графік роботи: пн-чт: із 09:00 до 17:00, у пт: із 09:00 до 16:45.
- Перелік документів, які потрібні для активації ЛеоКарт: квитанція про сплату за ЛеоКарт та обов’язково транспортна картка. Якщо ви поповнювали баланс картки, також потрібно буде пред’явити квитанцію про поповнення.
Джерело: LvNews