Галицький районний суд Львова оштрафував жительку Львівщини, яка намагалася ввезти в Україну велику кількість харчових продуктів без декларування. Товар виявили митники під час перевірки мікроавтобуса на пункті пропуску «Шегині — Медика».
За матеріалами справи, 4 серпня близько 08:58 жінка за кермом Mercedes-Benz Sprinter заїхала в Україну з Польщі. Для проходження митного контролю вона обрала «зелений коридор», що передбачає відсутність товарів, які підлягають обов’язковому декларуванню або мають встановлені обмеження на ввезення.
Перегляньте також:
- За $15 тисяч обіцяв переправити військовозобов’язаного до Молдови: на Львівщині викрили схему
- На Львівщині колишнього чиновника підозрюють у незаконному виведенні комунальної землі на 1,5 млн грн
Під час сканування автомобіля митники за допомогою системи NUCTECH виявили підозрілі ділянки. Після цього транспортний засіб направили на поглиблений огляд.
У салоні та багажному відділенні митники знайшли значну кількість продуктів харчування. Зокрема, йшлося про:
- 47 упаковок м’ясного продукту;
- 48 банок соусу теріякі;
- 36 банок оливок різних видів;
- 25 упаковок прошуто;
- 24 упаковки шинки з індички;
- макаронні вироби;
- сир;
- кетчуп;
- артишоки;
- кукурудзу;
- рибні консерви та інші продукти.
Товари не були приховані в конструктивних порожнинах автомобіля, однак водійка не задекларувала їх під час проходження митного контролю. Документів, які підтверджували б вартість продуктів, вона також не надала.
Українське законодавство дозволяє громадянам ввозити через кордон харчові продукти для власного споживання в межах установлених норм. Зокрема, діють обмеження щодо загальної вартості та кількості окремих видів товарів.
Яке покарання призначив суд
Галицький районний суд Львова визнав жінку винною у порушенні митних правил. Суд призначив їй штраф у розмірі 5100 грн, а вилучені продукти постановив конфіскувати на користь держави.
Крім штрафу, жінка повинна сплатити 665,60 грн судового збору та 1598,55 грн витрат на зберігання товарів на складі Львівської митниці.
Постанова суду від 29 вересня ще може бути оскаржена протягом десяти днів.