Бренд-бук Львова дещо змінили, додали 100 нових піктограм та розробили оформлення сувенірної продукції.
У п’ятницю, 22 березня, виконавчий комітет Львівської міської ради затвердив зміни оформлення промоційної емблеми та офіційної символіки міста Львова на офіційній і промоційній продукції, яка виготовляється за погодженням на замовлення або за підтримкою Львівської міської ради, пишуть – Варіанти.
Перегляньте також:
- У Львові на території садового кооперативу виявили понад 80 артснарядів
- У Львові на ремонт тротуарів витратять понад 6 мільйонів гривень
Змінили сам головний логотип – тепер 5 веж на ньому стали тоншими, а ще їх планують використовувати у різних комбінаціях.
Розробили більше 100 піктограм, які відповідають певній тематиці і добре компонуються в промоційном логотипі та створюють єдину загальну композицію, підлаштовану під потрібну тематику міста.
Розробили композиційне оформлення сувенірної продукції міста, на якій слід дотримуватися правил у колірному та монохромному способі відтворення. Можливе використання однотонних пантонів.
Тепер відділ промоції ЛМР навчатиме усіх делегованих осіб структурних підрозділів використання правильно піктограми за новим бренд-буком.