Львівська область посіла друге місце в переліку після Дніпропетровщини за кількістю закуплених дронів для потреб ЗСУ.
Про це засвідчив підрахунок БПЛА, придбаних для військових, проведений організацією “Громадський моніторинг України”, пише LVIV.Media.
Перегляньте також:
- Особливості діагностики неврологічних хвороб
- На Львівщині поліцейські затримали зловмисника за підозрою у замаху на вбивство
Експерти підрахували, скільки безпілотників купили територіальні громади України для армії за бюджетні гроші з часу початку повномасштабного вторгнення Росії. Перевіривши закупівлі за два роки, “Громадський моніторинг України” з’ясував, що із 1629 місцевих виконавчих органів влади в Україні 454 (28 %) закупляли БПЛА для Збройних сил України. Зважаючи на те, що у вересні 2023 року купували БПЛА лише 247 (15%) місцевих виконавчих органів влади, тож за пів року кількість місцевих громад, які купують дрони, збільшилось майже вдвічі.
Перше місце у рейтингу зайняла Дніпропетровська область, яка за два роки витратила 707,3 млн грн на купівлю 5609 БПЛА. Другою йде Львівщина — 230,5 млн грн на придбання 5026 дронів. На третьому місці – Житомирська область, що купила за 214 млн грн 1295 БПЛА. У першій десятці також Волинь, Івано-Франківщина, Київщина, Хмельниччина, Полтавщина, Запоріжжя та Одещина.
На Львівщині найбільше коштів на купівлю безпілотників витратила Львівська міська рада — 145,8 млн грн на 3708 БПЛА. Далі йдуть Городоцька міська рада — 575 дронів за 18,1 млн грн і Солонківська сільська рада — 172 безпілотники за 13,03 млн грн.
Натомість у Добротворі, Стрілках, Івано-Франковому, Східниці і Раві-Руській за два роки війни купили для Збройних сил всього по одному безпілотнику.
Список громад та кількість закуплених ними дронів:
- Львівська міська рада – 3708 штук на 145,8 млн грн;
- Городоцька міська рада – 575 штук на 18,1 млн грн;
- Солонківська сільська рада – 172 штуки на 13,03 млн грн;
- Стрийська міська рада – 204 штуки на 4,36 млн грн;
- Червоноградська міська рада – 59 штук на 9,2 млн грн;
- Бродівська міська рада – 45 штук на 3,57 млн грн;
- Ралівська сільська рада – 39 штук на 811 тис. грн;
- Славська сільська рада – 36 штук на 7,35 млн грн;
- Сколівська міська рада – 27 штук на 6,19 млн грн;
- Сокільницька сільська рада – 24 штуки на 4,64 млн грн;
- Пустомитівська міська рада – 24 штуки на 3,84 млн грн;
- Радехівська міська рада – 16 штук на 1,56 млн грн;
- Ходорівська міська рада – 13 штук на 436 тис. грн;
- Трускавецька міська рада – 10 штук на 1,17 млн грн;
- Красненська сільська рада – 10 штук на 180 тис. грн;
- Великолюбінська сільська рада – 9 штук на 2,75 млн грн;
- Глинянська міська рада – 9 штук на 799 тис. грн;
- Турківська міська рада – 8 штук на 1,25 млн грн;
- Новояворівська міська рада – 7 штук на 1,61 млн грн;
- Жовківська міська рада – 7 штук на 912 тис. грн;
- Моршинська міська рада – 6 штук на 160 тис. грн;
- Комарнівська міська рада – 3 штуки на 337 тис. грн;
- Новояричівська громада – 3 штуки на 63 тис. грн;
- Буська міська рада – 3 штуки на 31 тис. грн;
- Дрогобицька міська рада – 2 штуки на 300 тис. грн;
- Бісковицька сільська рада – 2 штуки на 20 тис. грн;
- Добротвірська сільська рада – 1 штука на 890 тис. грн;
- Івано-Франківська сільська рада – 1 штука на 435 тис. грн;
- Стрілківська сільська рада – 1 штуку на 428 тис. грн;
- Східницька сільська рада – 1 штуку на 230 тис. грн;
- Рава-Руська міська рада – 1 штуку на 14 тис. грн.