Е-квиток у Львові з’явиться не раніше 2020 року
Опубліковано : Патрік Скеля
У Львові триває процес впровадження автоматизованої системи оплати проїзду у громадському транспорті (е-квиток), повідомила прес-служба Львівської міської ради.
У лютому цього року відбулося розкриття пропозицій від учасників тендеру на розробку, постачання, встановлення та обслуговування автоматизованої системи оплати проїзду у громадському транспорті м. Львова (е-квиток). На тендерне завдання на закупівлю розробки, постачання, впровадження та обслуговування автоматизованої системи оплати проїзду для міста Львова в лютому цього року було подано 6 пропозицій. Станом на сьогодні відправлено на погодження ЄБРР підсумковий звіт першого етапу тендерного процесу, у якому проводилася технічна і кваліфікаційна оцінку учасників тендеру, пише - WestNews.info.
Від банку є підтвердження, але результат звіту буде відомо за 1−2 тижні.
«Для нас важлива якість і ціна. У вівторок ввечері консультанти вже відправили звіт у банк, і тепер ми чекаємо підтвердження банку, що перший етап завершено, і три компанії проходять у фінальний етап. Після цього ми оголошуємо фінансовий етап.
Тобто в першому етапі ми розібралися технічно, хто може зробити це: чи є достатньо досвіду, фінансових ресурсів та інших можливостей для того, щоби вже на фінальному етапі змагалися лише за ціну. І ми дуже сподіваємося, що вже три учасника забезпечать нам найкращу цінову пропозицію. Після того ми визначаємо переможця, узгоджуємо його з банком і підписуємо контракт", — розповів Андрій Білий, заступник директора департаменту житлового господарства та інфраструктури ЛМР.
З його слів, цього року розпочнуть монтаж обладнання і тестування системи на маршрутах, а в наступному році — повністю запустять електронний квиток.
«Ми планували підписати договір в липні, а зараз це серпень-вересень, тобто це на два місяці більше. Це той ризик, на який ми мали піти, і так ми зробили найкраще рішення в цій ситуації. До кінця цього року маємо вже почати проводити тести, як система працює, чи людям все зрозуміло, і почати видавати картки. Треба розуміти, що 200 тисяч пільгових карток видати за 1 місяць — неможливо. Також за 1 день неможливо встановити обладнання на тисячу транспортних засобів», — додав Андрій Білий.
Фахівці ЛКП «Львівавтодор» провели детальне вивчення та аналіз поданих в пропозиціях кваліфікаційних документів щодо наявності в учасників відповідного досвіду, фінансових можливостей, кадрового потенціалу і відсутності негативних моментів в історії учасника. За результатами цього передкваліфікаційного кроку було відхилено пропозиції деяких учасників. З тими пропозиціями, що пройшли етап кваліфікації, ми продовжили подальшу оцінку.
Спільно з технічними консультантами компанії iC Consulenten, було проведено детальний аналіз технічних пропозицій учасників на відповідність вимогам. Нагадаємо, що тендерне завдання містило більше 400 вимог щодо бізнес-процесів, за якими працюватиме система оплати проїзду та технічних характеристик системи.
Крім, власне, автоматизованої системи оплати проїзду, в складі пропозицій включені:
система автоматичного визначення місцезнаходження транспортних засобів з модулем диспетчеризації,
система інформування пасажирів, що включатиме в себе вебсайт, мобільний додаток з планувальником поїздок та аудіо і візуальне інформування пасажирів в середині транспортних засобів.
Станом на сьогодні, направлено на погодження ЄБРР підсумковий звіт першого етапу тендерного процесу, у якому проводилася технічна і кваліфікаційна оцінку учасників тендеру. Від банку є підтвердження, але результат звіту буде відомо за 1−2 тижні.
Додамо, що тендер проводиться у два етапи:
Оцінка технічних пропозицій.
Оцінка фінансових пропозицій.
«Потрібно зауважити, що подібні системи є достатньо складними для опису об’єктами, що вимагає додаткового часу, як для учасників тендеру, щоб описати та пояснити свою пропозицію, так і для замовника та банку, щоб належним чином оцінити рішення учасників. Все це пояснює можливі затримки, які відбулись і які ще прогнозуються на наступних етапах тендеру і реалізації проекту», — повідомили у ЛКП «Львівавтодор».
Нагадаємо, ЛКП «Львівавтодор» та ЄБРР підписали договір на суму 10 млн євро щодо впровадження у Львові автоматизованої системи оплати проїзду у громадському транспорті (е-квиток). Загальна вартість проекту — 11,2 млн. євро. Протягом 2017 року відбувались тендерні процедури з вибору підрядних організацій та консультацій проекту. 15 листопада 2017 року відбулося підписання контракту між ЛКП «Львівавтодор» та компанією iC consulenten (Австрія), яка надає консультаційні послуги в рамках проекту впровадження електронного квитка.
Отож, для впровадження автоматизованої системи оплати проїзду у громадському транспорті (е-квиток) у Львові вже виконано:
Виконані всі процедури оформлення кредиту ЄБРР та гарантій міста.
Проведено попередній відбір учасників тендеру — прекваліфікація.
Проведено відбір та підписано угоду з компанією іC сonsulenten на консалтингові послуги.
Підготовлений драфт технічного завдання на тендер.
Вивчено європейський досвід впровадження та експлуатації сучасних АСОП.
Постійна активна участь в робочій групі при Міністерстві інфраструктури України.
Завершено процедуру реєстрації назви електронного квитка «LeoCard» «ЛеоКарт» у Державному підприємстві «Український інститут інтелектуальної власності» та отримано свідоцтво на знак для товарів і послуг.
Розроблений бренд-бук електронного квитка, створено візуалізація бренду «ЛеоКарт».
Назву електронного квитка визначили львів’яни через соцопитування. Назву «ЛеоКарт» запропонувало дев’ять львів’ян, однак переміг Андрій Карп’як, який надав найшвидше таку пропозицію. 14 березня 2017 року переможцю вручили сертифікат, який дає право на отримання річного електронного квитка під номером 1 на весь транспорт Львова.
Джерело: WestNews.info